سیاست حفظ حریم خصوصی

به شرکت توماس خوش آمدید این شرایط و ضوابط بر استفاده شما از خدمات مشاوره بانکی ما حاکم است. با دسترسی یا استفاده از خدمات ما، موافقت خود را با رعایت این شرایط اعلام می کنید. برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید automattic.com/privacy

لطفا قبل از ادامه آنها را با دقت بخوانید.

  1. محدوده خدمات

خدمات مشاوره بانکی ما شامل تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت ریسک، انطباق با مقررات، برنامه ریزی استراتژیک، و بهینه سازی فرآیند است، اما محدود به آن نمی شود. ما راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی را به موسسات مشاوره بانکی ارائه می دهیم تا به آنها در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کنیم.

  1. مسئولیت های مشتری

شما به عنوان مشتری ما موافقت می کنید که اطلاعات دقیق و کاملی در مورد موسسه مشاوره بانکی خود ارائه دهید و در طول فرآیند مشاوره با ما همکاری کنید. شما مسئول اجرای هرگونه توصیه یا استراتژی ارائه شده توسط مشاوران ما هستید.

  1. محرمانه بودن

ما ماهیت حساس اطلاعات بانکی را درک می کنیم و متعهد به حفظ محرمانه بودن تمام داده های مشتریان هستیم. هر گونه اطلاعاتی که در طول انجام مشاوره با ما به اشتراک گذاشته شود کاملاً محرمانه خواهد بود و بدون رضایت شما در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد گرفت.

  1. حرفه ای بودن و صداقت

مشاوران ما در تمامی تعاملات با مشتریان از بالاترین استانداردهای حرفه ای و صداقت پیروی می کنند. ما متعهد به ارائه مشاوره و توصیه های بی طرفانه هستیم که به نفع موسسه بانکی شما باشد.

  1. هزینه ها و پرداخت

کارمزد خدمات مشاوره بانکی ما بر اساس محدوده کار تعیین می شود و از قبل با مشتری توافق شده است. شرایط پرداخت در قرارداد مشاوره مشخص شده و مشتری باید به آن پایبند باشد.

  1. محدودیت مسئولیت

در حالی که ما در تلاش برای ارائه خدمات مشاوره ای دقیق و قابل اعتماد هستیم، نمی توانیم نتایج یا نتایج خاصی را تضمین کنیم. مسئولیت ما محدود به هزینه هایی است که برای خدمات ما پرداخت می شود و هیچ مسئولیتی در قبال خسارات غیرمستقیم، تبعی یا اتفاقی نداریم.

  1. فسخ

در صورتی که طرف دیگر این شرایط و ضوابط را زیر پا بگذارد یا تعهدات خود را انجام ندهد، هر یک از طرفین می تواند قرارداد مشاوره را پس از اخطار کتبی خاتمه دهد. پس از خاتمه، هر گونه هزینه ای که برای خدمات ارائه شده بدهکار است، بلافاصله سررسید و قابل پرداخت خواهد بود.

  1. قانون حاکم

این شرایط و ضوابط باید توسط قوانین [حوزه قضایی] کنترل و تفسیر شود. هر گونه اختلاف ناشی از این شروط یا مربوط به آن از طریق داوری در [صلاحیت] مطابق با قوانین [انجمن داوری] حل و فصل خواهد شد.

  1. اصلاحات

ما حق تغییر یا به روز رسانی این شرایط و ضوابط را در هر زمان بدون اطلاع قبلی برای خود محفوظ می داریم. هر گونه تغییر بلافاصله پس از ارسال در وب سایت ما اعمال خواهد شد. این مسئولیت شماست که این شرایط را به صورت دوره ای برای به روز رسانی مرور کنید.

با ما تماس بگیرید

اگر در مورد این شرایط و ضوابط سؤال یا نگرانی دارید، لطفاً با ما در شرکت توماس تماس بگیرید.